Stairway

 
Bild Pinterest
 
Då var det måndag och ny vecka. Hur mycket jag än trivs med mina kollegor och mitt jobb så får jag varje vecka denna klassiska måndagssjukan. Det är aldrig roligt när klockan ringer 05:20 och jag måste lämna den varma sköna sängen och dessutom veta att detta bara är morgon 1 av 5. Tack och lov kommer man snabbt in i gamet så oftast behöver man bara ett par timmar på sig för att värma upp.
 
Vi början denna måndag med en inspobild på en mega snygg och praktiska trappa. Tänk vad smidigt att kunna avgränsa allt ljud, både ovanifrån och nedanifrån. Oftast har man sovrum och kanske de mer privata delarna av hemmet en trappa upp och då är det ju himla bra att kunna stänga om sig. Har man dessutom barn så slipper man de fula grindarna som många tvingas sätta upp. 
 
Ha en underbar måndag och start på nya veckan! Vädret verkar vara på vår sida idag! L o v e l y.
Inredning Interior stairway trappa
0 kommentarer