Lite shopping

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kors i taket, har ni sett? Jodå, det är bilder från systemkameran. Vi besökte Landskronas the one and only Skumpa & Spalje tidigare idag och som ni ser så knäppte vi av lite bilder från butiken. Det är svårt att hitta rätt inställningar, bra vinklar och lagom med ljus men det tar sig. Jag ska dock tillägga att M har varit involverad i de flesta av bilderna då jag mest sprang omkring i butiken och var alldeles salig av allt fint de har. Jag köpte porslin som vi fattades hemma samt en väldigt häftig kaktus, som jag dessvärre inte fick med på bild. Den heter i alla fall Mickey Mouse Cactus och ser ut precis som seriefiguren ---> Mickey Mouse Cactus. Jag vet inte riktigt var jag ska ha den än men funderar på byrån i sovrummet som ska få sig en liten make-over inom kort. Tills vidare får den stå i vardagsrumsfönstret.
 
Vad har ni annars hittat på denna lördag?
 
 
 
 
2 kommentarer
Skogsraah ☾

Åh så mycket fint!

Svar: Ja verkligen! :) kommer alltid hem några kronor fattigare när jag har varit där :)
HOUSE of EM

linah

men va snyggt!

Svar: man kan gå där i evigheter :)
HOUSE of EM