Juldukning

 
 
Det är söndagförmiddag och jag sitter iklädd pjymas i soffan och dricker julmust. Det blev 1 1/2 flaska vin igår hemma hos Carro men jag mår oförtjänt bra tycker jag. Planen för dagen är att städa, slå in julklappar och planera årets juldukning. Det blir alltid full kaos här hemma dagarna innan jul men i år tänkte jag bryta den trenden. Vad gällande dukningen så tror jag att jag ska gå i vitt och grått med inslag av grönt. Kanske jag ska använda mina rödvita bordstabletter jag köpte från Hemtex men jag vill hålla det enkelt så vi får se. Det skadar ju inte att sitta på Pinterest och inspireras en liten stund :)
 
Hur ser er juldukning ut? 
 
 
 
Inredning dukning jul juldukning
6 kommentarer
bia

Fin dukning, gillar färgerna ;)
Här vet jag inte hur jag kommer att duka, men att duka fint ska jag göra trots att vi bara blir tre...ska bli skönt med en stillsam jul i år...desto fartigare blir det till Nyår, haha....
Bia

Svar: Man behöver inte vara många för att duka lite fint. Vi är bara 5 personer så inte heller så många :) Oj, låter som att det blir en riktig fest till nyår? Skoj! :)
House of Em

Sanna

Hejsan, just nu har jag en tävling på min blogg där man har chans att vinna en valfri bikini från To Die For Swimwear! In och kika vetja :D

Svar: Attans, jag missade tävlingen! Aja, jag får gratulera vinnaren :)
House of Em

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså verkligen SÅ fint! Älskar när man använder sig av naturen i dekorationer :)

Svar: Ja men visst är det! Man behöver inte mycket för att få det fint! :)
House of Em

Mjolkfriabakverk

Åh vad fint!

Svar: I all sin enkelhet :)
House of Em

LIVSGLITTER

sv: haha ja allt förutom inslagningen är färdigt, fast jag kan tycka att det är lite mysigt att pyssla lite varje kväll såhär innan julen! Tusen tack va snällt sagt, kramar!

Svar: Jag håller nog med dig. Det blir mer julkänsla på så vis. Och så slipper man all stress :) Njut nu vidare och ha en riktigt härlig jul! kram
House of Em

Maria-Alexandra

Otroligt fin dukning!

Svar: Enkel men vacker :)
House of Em