Nobelmiddagen

     
Såg ni Nobelmiddagen igår? Visst är det pampigt med alla fina klänningar och gnistrande diamanter? Jag var ganska trött igår efter vår julfest i onsdags så jag var bara hemma och slappade i soffan. Min favorit i år var Sofia. Jag Ä L S K A D E  hennes klänning. Den var väldigt kunglig och tidlös men samtidig modern med en leopardinspirerande touch. Vem tyckte ni var finast?
 
Jag funderar på att anordna en egen Nobelmiddag nästa år. Jag har alltid tyckt att det är lite löjligt men ju mer jag tänker på det desto mer vill jag ha det. Tänk att få samla alla sina vänner, klä upp sig och äta en fin 3-rätters. Kanske man kan ha egna Nobelpris också? Har ni haft en egen Nobelmiddag någon gång?
 
För övrigt är jag mest trött. Jag vet egentligen inte varför men jag antar att det är den stressiga hösten som gör sig extra påmind nu när det börjar lugna ner sig lite. Ikväll ska jag hem till Sofie i Åkarp. Det blir pizza, tjej- och bebismys. Allt annat än en fancy Nobelmiddag i Blå hallen med andra ord! :)
Nobelmiddag Prinsessa
2 kommentarer
Camilla

Jag satt fastklistrad 😍

Svar: även om man inte är så intresserad av priserna så är ju allt det andra lite kul :)
House of Em

mammatillmirakel.blogg.se

Hon hade verkligen en speciell klänning. Kul med modern touch på festen. :)

Svar: Det behövs lite moderniteter i kungahuset tycker jag :)
House of Em