Bohemian bedroom

 
 
Jag älskar den bohemiska stilen! Jag vet, jag har sagt det förr. Men jag pratar inte bara om kläder denna gång utan även om livsstil och inredning. Jag är själv inte den mest "bohemiska" personen som älskar färger, flum och kollektiv. Men jag tycker om tanken på att leva enkelt och att värdesätta mer än dyra märkesprylar och jetsetliv. En riktig bohem har en madrass och färgglada kuddar i sovrummet. Det är lite för vågat för mig. Jag tycker trots allt om det moderna och bekväma. Sovrummen ovan tycker jag däremot är vackra. Lagom flummiga och utan för mycket färg. Jag älskar tygen bakom sängen och de mönstrade kuddarna. Allt som hänger gör det extra spännande och hade således önskat en drömfångare även på översta bilden. Hade jag haft en extra lägenhet (eller hus) hade jag helt klart kört all in på denna stilen.
1 kommentar
borntolose.blogg.se

Alltså, nedersta bilden. Sjukt mysigt! :D

Svar: Ja visst e den! Där kan man sova gott :)
HOUSE of EM