Det där med selfie

 
 
 
 
Så här kan det alltså se ut när jag ska försöka mig på en selfie. Detta var från midsommar och jag tänkte visa mitt nya hårband från HM. Inte nog med att kameran är dålig, jag hittar varken rätt vinkel, pose eller objekt. Jag får nog öva lite mer på selfies eller be någon annan fota. Men bandet är i alla fall fint och passade perfekt till mitt nya mörka hår!
 
Midsommar firade vi hemma hos Sofie och Christoffer. Det är sista året det blev vi fyra för nästa år har de fått tillökning. En liten Collin. I vanlig ordning åt vi en massa god mat som avslutades med jordgubbar klockan 00. Tiden springer snabbt iväg när man spelar dart, kubb och fotboll! Jag har fortfarande träningsvärk i både armar och ben. Ha ha. 
 
Nu är vi inne på sista veckan innan semestern och vi har jättemycket att göra. Jag hoppas innerligt jag hinner ikapp med allt. Så fort jag kommer hem ska jag ta mig en powerwalk och rensa huvudet lite. Jag räknar ner.
 
 
 
0 kommentarer