Bohemian feet

 
 
 
Visst är det vackert med en solkysst hud och vackra smycken? Vi är duktiga på att använda örhängen, armband och halsband men hur är det egentligen med fötterna? Visst kommer det en modefluga då och då som säger att vi ska ha en tåring eller kedja runt vristen men den flugan försvinner oftast lika fort som den kommer. Även om jag själv kan vara lite mesig med alltför stora utsmyckade detaljer så måste jag nog erkänna att jag blivit alldeles förälskad i bilderna ovan. Jag bara älskar kedjan på bild 2 som löper från tårna och en bit upp på benen. Tänk att kunna gå såhär på stranden i sommar! Det är bara promenera rakt ner mot havet iklädd den finaste strandklänningen och du blir chickast på playan! Nä, jag tror visst bestämt att jag måste uppdatera smyckesförrådet innan Rivieran kallar om en månad. 
0 kommentarer