Drömmen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det finns bara ett ord för denna bostad- WOW! Alla rena linjer och ljusa färger mot detaljer som bryter av. Lantligt möter modernt och gammal möter nytt. Hade jag kunnat så hade jag köpt huset på en gång. Faktum är att det egentligen är fullt möjligt. Det ligger där vi båda kan tänka oss att bo, det är till salu och vi skulle ha råd. Så varför slår vi inte till? Först av allt så har vi inte ens pratat om att köpa- än. Det krävs trots allt lite planering. Vi måste till banken, få lånelöfte och vara beredd på att hosta upp alla våra sparpengar. Sen har vi nästa grej som kanske egentligen är det viktigaste- vill vi verkligen äga en bostad med allt jobb det kan innebära? Vi har båda tummen mitt i handen när det kommer till det praktiska och vi är nog inte riktigt beredda på att lära oss det heller- än. Som ni säkert förstår så är vi inte riktigt där än och vi lär troligtvis inte vara det på ett tag heller. Jag får nöja mig med att fortsätta titta, inspireras och drömma.   
Drömbostad Hus Inredning Lantligt
6 kommentarer
Paulina

åh underbart!!

Svar: Verkligen! Tänk om, tänk om ;) Drömma kan man :)
HOUSE of EM

Camilla

Där hade man gärna bott! :-)

Svar: Finns många fina hus men detta är verkligen en liten pärla :)
HOUSE of EM

ISA

jösses! drömmen om ett hus överhuvudtaget <3

Svar: Ja precis! Det är faktiskt inte alla som har möjlighet att köpa hus överhuvudtaget! Men å vad härligt det skulle va med ett eget litet hus! <3
HOUSE of EM

Helen

Jättefint!

Helen

Jättefint!

Helen

Jättefint!

Svar: Visst är det! En riktig liten dröm! :)
HOUSE of EM