Söndag

 
 
 
Imorse när jag vaknade och tittade ut genom sovrumsfönstret var det mulet och nästan lite dimmigt ute. Jag kände med ens att det skulle bli en sådan mysig hemmadag där jag kan kura ihop mig i soffan och titta på serier. Det passar mig bra eftersom jag är lite trött efter gårdagens tjejkväll hemma hos Karin. Jag tog sista tåget hem som gick vid 00:30 så det blev egentligen inte jättesent men tillräckligt sent för att vara lite småseg idag. Innan jag slänger mig i soffan ska jag läsa klart mina bloggar och dricka det obligatoriska morgonkaffet (eller ska jag kanske säga förmidagkaffet såhär dax?). Jag som annars är ett fan av att ligga i soffan kände idag för att sitta i fåtöljen. Som kompensation för det ruggiga vädret där ute tände jag ett ljus i min ljusstake från Ernst, tog på mig ett par strumpor och en filt över benen. Nu sitter jag alltså här och sippar på mitt kaffe med laptopen i knäet. Det är allt bra skönt med söndagar. 
Ernst Inredning ljusstake söndag vardagsrum
8 kommentarer
Emma

Heej :)

Vad skönt att jag inte är ensam med att gilla hur julen smyger sig på oss. Hihi.

Din dag låter otroligt härlig faktiskt. Jag vill också krypa ihop till en boll och bara glo på serier. Vad tittar du på för serier?

Stor kram

Svar: Nu när mörkret börjar komma är det extra mysigt med alla ljus :) sen alla lussekatter, glögg och framförallt alla förväntningar hos både stora och små. Underbart! :) just nu kollar jag på Greys Anatomy, men har tidigare kollat på tex Nashville och 24. Så skönt att få vara i en annan värld för en stund :) Kram på dig! :)
HOUSE of EM

ISA

men vet du hur mysigt det där låter och ser ut? så himla välbehövligt ibland med dessa återhämtningsdagar. Kram på dig och tack för orden i min blogg <3

Svar: Visst är det så! :) kanske man borde försöka få in det i vardagen också? det kommer aldrig bli samma känsla som en skön helgdag men i gengäld är det kanske viktigare? vardagar som annars är så fyllt med "måsten" :) Kram!
HOUSE of EM

Veronica

Man ska ta vara på den mysiga hösten då det är tillåtet att mysa inomhus med tända ljus och varma drycker :)

Svar: precis så är det! det är en så härlig tid nu fram till jul så det gäller att njuta! :)
HOUSE of EM

amanda

Ser mysigt ut!

Svar: man borde sitta sådär lite oftare och bara vara :)
HOUSE of EM

Maria

Tack för fin hälsning hos mig. Visst är det skönt med söndagar!
Kram/Maria

Svar: Söndagar är underbara! Kan tänka mig du njuter till fullo i ditt fina uterum :) Kram
HOUSE of EM

MADDISENJ.SE

Ser riktigt mysigt ut

Svar: Super mysigt! grattis till ditt hus förresten! ;)
HOUSE of EM

angelicasvarld.blogg.se

Så fint å va mysigt det sr ut!

Svar: Tack, det gäller att passa på när man är ledig! :)
HOUSE of EM

jannice lindell

Jag skulle vilja göra IPL men aldrig gjort...

här kommer länken på ljusstakarna http://www.webhallen.com/se-sv/hem_och_hushall/227607-star_trading_elias_traljusstake_led-svart-koppar&atcl=search:result

Svar: jag kan säga att det kändes en del. men vill man vara fin får man lida pin ;) tack för länken! :)
HOUSE of EM