Andra passet yinyoga

 
Tycker du också om att duka med små blomknoppar när det är dax för fest? Ett litet tips är att lägga dem i en stor vas efter festen och ha ståendes på byrån, bordet eller varför inte på nattduksbordet. De tar upp lite mer plats än om man har små vaser och ger en annorlunda effekt.
 
Idag har jag varit på Yingyoga för andra gången. För en stel kontorsråtta som mig så är det en perfekt kvällsaktivitet som dessutom får ner pulsen efter en stressig dag. Efter passet gick jag och mina yogakompisar (Daniel och Elin) till pizzerian mitt emot och åt lite mat. För min del blev det en smarrig pasta med ost pch spenat. Så fantatiskt god men ack så tung för magen! Nu jäser jag i soffan och smälter maten medan jag funderar på om jag ska lägga mig eller komma ikapp mitt bloggläsandet. Båda sakerna låter lockande men jag tror det får bli sängen :) God natt kära vänner.
 
0 kommentarer