Kick off

 
 
 
Har ni varit i Isbaren på Nordic C? Om inte så tycker jag ni ska göra det nästa gång ni är i Stockholm. Jag gick inte in denna gång men jag har varit där förut och det är verkligen en häftig upplevelse. 
 
Årets Kick off ägde rum i centrum, till skillnad från de flesta andra år då vi brukar vara en bra bit utanför stan. Vi checkade in på Nordic C i fredags och eftersom kollegan jag skulle dela rum med inte följde med fick jag ett eget rum. Som vanligt är det en väldgt intensiv helg med mycket information från både VD:n och våra levernatörer. Vi brukar dock alltid bli bortskämda med en massa god mat och dricka så det går ingen nöd på oss! På lördagskvällen var det mat och underhållning som sedan avslutades med en massa dans och musik. Jag rymde dock ut på stan vid 00:30 och mötte upp min syster och hennes pojkvän. Det gäller att passa på när man ändå är i storstan :)
 
På söndagen åkte alla mina kollegor hem vid 13 men jag tog ett senare flyg. Tänkte umgås med min syster men eftersom vi bara hade sovit ca 3 timmar under natten slutade det med att vi åkte hem till henne efter en snabb vända på stan och sov på varsin sida soffan. Där låg vi tills det var dax för mig att flyga hem :)
 
Hur kul det än är att träffa kollegorna från övriga Sverige och Norge så är jag glad att helgen är över. Nu ser jag fram emot nästa helg som jag ska spendera framför TV:n i mina skönaste myskläder. Men först väntar en arbetsvecka och hela 3 yogapass! Det ska bli skönt att få göra lite nytta på yogamattan efter en helg full med godsaker! Hur ser er vecka ut?
1 kommentar
Pauline

det lät härligt! :)

Svar: Väldigt trevligt, om än man var sliten i flera dagar efteråt ;)
HOUSE of EM