Bora Bora, Ibiza

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter fem underbara dagar på Ibiza är jag åter på svensk mark. Eftersom vädret inte är det bästa här väljer jag att planera en resa till Barcelona i augusti och under tiden blicka tillbaka på några av våra strandminnen från Ibiza.
 
Vi hade hört talas om en beach club som hette Bora Bora så vår första dag bestämde vi oss för att åka dit. Redan från första stund kände vi att detta var ett ställe för oss! Folk badade, solade, dansade och drack drinkar på stranden. Det sköna med Ibiza är att ingen dömer dig. Det spelar ingen roll vad du har för kläder, om du är lång eller kort, tjock eller smal, mörk eller ljus. Även om bilderna inte är av bästa kvalitet hoppas jag att ni kan känna den underbara känslan av värme, frihet och gemenskap.
bora bora ibiza resor
10 kommentarer
ISA

åh, jag vill utomlands nu nu nu. strandhäng <3

Svar: Ja det är bland det bästa som finns! Får passa på att njuta nu medans vi har fint väder, snart kommer hösten :) kram
House of Em

Anonym

Det ser härligt ut! Du har alltid så inspirerande bilder. 💕 Kram Anna

Svar: Tack, vad gullig du är. Jag hoppas jag kan fortsätta inspirera och att du fortfarande kikar in, trots mitt uppehåll <3 kram
House of Em

FrökenTV, bloggen om tv och film

ooooh nice

Svar: Ja jag klagade inte ;)
House of Em

Emilie

Såna härliga bilder, man vill ju bara dit på en gång!!

Svar: Ja själv vill jag bara tillbaka! Men får snällt vänta till nästa semester :)
House of Em

Alice

Ser så härligt ut, skulle verkligen vilja åka dit. Älskar när man kan känna sig bekväm i samhället för en gångs skull!

Svar: Ja precis! Man får vara precis den man är! :)
House of Em

Suss

Så härliga bilder! Här saknas det en semesterresa men vi hoppas fortfarande på en stuga... Kram Suss

Svar: Hoppas att de blev en stuga för er och att ni fick njuta av en härlig semester! :) Kram
House of Em

Anna

Men du det där ser ju inte lite underbart ut! Njuuut!

Svar: Det kan jag verkligen rekommendera. På Ibiza finns allt! :)
House of Em

Fanny

Åh vad härligt det verkar!Skulle också vilja åka iväg!

Svar: Det är alltid kul att komma iväg. Lite miljöombyte så man kan hämta krafter :)
House of Em

Celine

Så härliga bilder!

Svar: Tack så hjärtligt :)
House of Em

mammatillmirakel.blogg.se

Det såg verkligen inte fel ut ;) Underbart!

Svar: Hehe ja nu när man sitter här och regnet smattrar på rutorna kan man inte annat än att längta tillbaka :)
House of Em