Stringhyllor på plats

 
 
 
 
 
Hej söndag och hej skallebank. Söndag är välkommet men huvudvärken hade jag kunnat vara utan. Kanske jag får skylla mig själv som satt hemma hos Anna till 02 i natt och drack ett par glas för mycket :)
 
Hur som helst så tänkte jag bjuda på några bilder från vårt lilla rum. Våra efterlängtade Stringhyllor kom nämligen på plats igår och jag är så nöjd! Det är skönt att få upp förvaringsutrymmet på väggen när rummet är så litet. Från första stund vi fick bort vår Billy bokhylla så växte rummet med ett par kvadratmeter! Jag måste nog få säga att detta har varit ett av våra bästa köp till lägenheten hittills. Man kan ändra och möblera om i all oändlighet. Endast fantasin sätter stopp!
 
Vad tycker ni om Stringhyllor, hiss eller diss?
 
 
Inredning Kontor
9 kommentarer
Veronica Wallgren

Superfint!

Svar: Tusen tack Veronica! :)
House of Em

Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Stor hiss! Skaffade nyligen sådana till mitt rum på landet, är ju hur fint som helst :)
Många kramar från Hanna <3

Svar: Vad kul! De är verkligen en hit tycker jag! Passar överallt :) Kramar
House of Em

Cherie

Brukar sällan vara så att det är kul men huvudvärk, men har man haft riktigt roligt kvällen/natten innan så kan det vara lite ok iaf ;) Hyllorna var snygga, själv hade jag nog inte haft upp den i min lägenhet, har hittat en annan modell av hylla jag vill ha. Men snygga var dem!

Svar: Ja men precis :D Det kommer du klara galant, för kan jag så fixar vem som helst det ;)

Svar: Alla vill inte ha dem hemma, men man kan tycka de är fina ändå. Så är det ju :)
House of Em

Sanna | Beauty & Bride

Åh vad fint det blev :) Kram

Svar: Tusen tack :) Dina tärnors klänningar ser underbart vackra ut! (trots svartvit) ;)

Hoppas du har underbar söndag och att solen skiner på dig! Kram
House of Em

Sanna

HISS, riktigt snyggt

Svar: Tusen tack :)
House of Em

Emma

Hej hej :)

Tack snälla för din kommentar inne hos mig. Gjorde mig glad i hjärteroten.

Och HISS på String - riktigt snyggt!

Ha en fin dag,


KRAM

Svar: Och jag menade det ;)
Kul att du också gillar String! Man kan mixa och matcha i princip hur som helst! :)

Hoppas solen skiner på dig idag! Här i Skåne är det riktig vårfeeling! Kram
House of Em

Carina Marianne Holst

Jättesnyggt!!! Kram! :)

Svar: Tack så hjärtligt! :)
House of Em

Cassandra Haraldsson

Så fint!

Svar: Tack, kul att du också tycker det :)
House of Em

Natalie Salazar

tjusigt :)

Svar: tack! :)
House of Em