Stockholms skärgård

 
 
 
 
 
 
 
 
Det bästa på hela helgen var skärgården. Jag har aldrig varit där (bortsett från Värmdö men det räknas inte) så när vi väl bestämde oss för vilken ö vi ville till var det bara att packa väskan med grillmat och dricka! Vi hittade en perfekt spot på en klippa precis vid vattnet där vi kunde parkera oss. Det var en helt enastående vy och jag kunde inte sluta le! Just där och då var livet perfekt. 
 
Men som med allt annat är man snabbt tillbaka i verkligheten. Sitter vid matbordet hemma i Skåne och funderar på hur jag ska få ut den envisa humlan från lägenheten. Jag funderar också på vad jag ska laga för mat och om jag ska ta en kvällspromenad eller inte. Ja ni hör, det är fullt av världsliga problem här hemma på Badhusgatan.  
 
Grinda Stockholms skärgård sommar
3 kommentarer
Anna

Gud så underbart, rena rama sommaren ju! Som jag saknar havet och vattnet hemma i Sverige!

Svar: Fantastiskt underbar helg! Vädret håller i sig, satt på min egen balkong i skåne precis och blickade ut över havet. Alldeles underbart! :)
House of Em

ullie

precis samma delemma somm mej var dag fniss

Hoppas du har en fin start på helgen o glömde säga fina bilder

Svar: Haha ja den där ambivalensen ;)
Tack, kul att du gillar dem :)
House of Em

Ronja Therese

Ser härligt ut :D

Svar: Det var underbart! :)
House of Em