Fint i hallen

 
 
Som ni kanske kommer ihåg så skrev jag för inte så länge sedan ett inlägg om eukalyptus. Igår sprang jag inom blomsterbutiken för att köpa en blomma till min kompis som har födelsedagsfest ikväll. Vad tror ni då jag såg längst in i butiken? Just det, eukalyptus. Självklart kunde jag inte motstå så några kvistar fick följa med hem. Just nu pryder de hallbordet tillsammans med vår nya bordslampa från IKEA. 
 
Nu är det däremot dax för mig att svira om till partystrassen och bege mig till festen. Jag har hört att det kommer bjudas på kladdkaka så det gäller att komma i tid! Ha en underbar lördagskväll allesammans!
 
Vad tycker ni förresten om min nya bloggdesign? Den är inte färdig men jag tror det kan bli riktigt bra när jag är klar :)
Eukalyptus Inredning hall hallampa
1 kommentar
jeanette sandelin

Slingan! Är den med ljus i?

Svar: Ja, den är med ljus! Jag köpte den på Indiska för ca 80 kr :)
House of Em