Såld på mässing

 
 
God kväll allesammans! Idag har det varit väldigt grått och tråkigt i Skåneland. Jag som faktiskt tycker höstrusk är ganska mysigt har dock inte brytt mig särskilt mycket. Istället för att ta min dagliga lunchpromenad gick jag in på Mobilia för att leta kompisar till min ljusstake jag köpte för en tid sedan. Jag var väl inte så tänd på idén om en massa mässing här hemma men efter att denna skönheten hittade hit vill jag bara ha fler! De värmer upp vårt annars så kalla, svart/vita hem. 
 
Vad hittar ni på denna torsdagskväll? Själv har jag precis kommit hem från jobbet och är i full färd med att hjälpa M få upp högtalarsystemet till vår nya TV. Vårt lilla rum har blivit lite av ett "boys room" där TV- spel och datorer får samsas om de få kvadratmeter som finns. Det ska bli skönt när vi är klara där inne så vi kan börja fixa i vardagsrummet, ett projekt som är såå mycket roligare! :)
 
Klockan 21 ska vi bege oss till bion och se den nya James Bond. Någon som sett den? 
Inredning mässing mässingsljusstake
2 kommentarer
Elin

sv:tack! Haha jaa!! oj 10 år sedan.. det var ett tag!!

Svar: Det var en rolig tid. Förhoppningsvis kommer den igen =)
HOUSE of EM

Cassandra Haraldsson

Fina bilder!

Svar: Tack du! =) Men dina bilder ser ju fantastiska ut!! =)
HOUSE of EM