Destination Sundbyberg



Då har jag äntligen anlänt till min favoritstad. Jag flög upp till Bromma igår eftermiddag och tog sedan bussen raka spåret hem till syrran i Sundbyberg. Väl där lagade vi mat som vi sedan njöt av ute på gården i kvällssolen. Idag jobbar syrran så jag får roa mig själv, men det är inte så svårt i Stockholm! Min plan är att strosa runt lite på stan och besöka Superfront. Vi ska byta ut hyllan i vardagsrummet och eftersom IKEA: s Bestå passar alldeles ypperligt ska vi lyxa till det med ben och knoppar från Superfront. Jag tycker om när man kan lyxa till en möbel på ett så enkelt sätt!

Vad hittar ni på idag då? Det är ju klämdag så jag kan tänka mig att många av er är lediga :) 
4 kommentarer
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag är leeeedig :D :D jag ska städa bilen och byta till sommardäck. SEG!

Svar: Usch vad tråkigt det lät i jämförelse! Men å andra sidan är det också nåt som måste göras :)
House of Em

Suss

Härligt med dessa lediga dagar och underbart väder fick vi också. Så mysigt att få träffa systern, kram Suss

Svar: Ja men visst är det! :) Man får en liten extra kick av det underbara vädret! :) Hoppas du haft en härlig helg! Kramar
House of Em

Lina

Gud så gott det ser ut!!

Själv sitter man på golvet och dricker kaffe, utan möbler eller nånting haha. Nyinflyttad.

Svar: Fast kaffe på golvet kan väl ha sin charm ;) Hoppas du kom ut något in det fina vädret iaf :)
House of Em

Villa Freja

Låter skönt. Vi hade faktiskt tänkt åka upp till Stockholm men det blev en tur till Göteborg i stället. Sthlm får vänta till september.

Svar: Fast Göteborg är väl inte så fy skam det eller :) Där är också fantastiskt fint! Och Stockholm går lika bra i september ;)
House of Em