Balkonginspo

 
 
 
 
Bilder Pinterest
 
Vad passar bättre än lite inspobilder på härliga balkonger nu när våren är här och det är dax att börja göra sommarfint på sin oas. Beroende på hur stor balkongen är så måste man ha någonstans att sitta. Vad passar bäst hos just dig? Ett litet cafèbord, en loungehörna eller får du kanske rent av plats med en hängmatta? Oavsett vilket så kan du få det hur fint som helst! Tycker du kanske om att odla? Varför inte införskaffa lite härliga kryddväxter som dessutom får din balkong att dofta himelskt! Eller är du som mig, älskar blommor och att ha det grönt och lummigt? Kolla upp vilka blommor som trivs på just din balkong och plantera ut i olika krukor och lådor. Själv älskar jag terracottakrukorna som är väldigt inne just nu. Glöm inte heller att köpa fina kuddar, filtar, korgar, lyktor, parasoll och en matta för att göra det lite extra mysigt!
 
Jag fick en rolig utmaning från Camilla för ett par dagar sedan där jag ska dela med mig av dagens mest positiva saker/händelser i sju dagar. Självklart kommer jag att ta mig an detta! Just nu är schemat ganska tufft då jag sitter i möte till sent på kvällarna men jag hoppas att man kan få lite dispans de dagarna det blir lite för mycket jobb *blink blink*.
 
Balkong
1 kommentar
Pauline

så underbart!