Purple girlsnight

 
 
 
 
 
Förra veckan hade jag middag för 6 av mina finaste tjejer. Jag som älskar att duka och fixa valde att köra på ett lila tema. Jag fick de fina tygservetterna av min syster i födelsedagspresent och tycker de passade så fint till vårt vardagsporslin. Vanligtvis brukar jag duka med finservisen men sedan vi bytade ut våra fula IKEA tallrikar till dessa från Olsson & Jensen så behöver man faktiskt inte mycket mer än en duk, fina servetter och blommor för att få de lite extra festligt. Som bordsdekoration satte jag cocktailglas upp och ner med lavendel i och sedan lila doftljus på toppen. 
 
Jag ordnade två tävlingar under kvällen där tjejerna fick visa sina kunskaper om kändisar och musik. Fram emot småtimmarna blev det prisutdelning och en massa shakande! Vilken tur att vi har ett stort vardagsrumsgolv där ett helt gäng tjejer kunde dansa både macarena och salsa. Det blev en mycket lyckad kväll och jag ser redan fram emot sommarfesten jag och M pratar om att anordna 😃
dukning
0 kommentarer