Ny vecka på gång

 
God morgon vänner! Det är måndagmorgon och jag ska strax bege mig till jobbet. När klockan ringde var jag sååå trött trots att jag sovit över 7 timmar inatt. Jag antar att kroppen hade mer vin att förbränna från lördagskvällen. Jag bestämde mig till slut för att joina tjejerna en liten stund men det slutade med att vi gick ut och kom hem vid 04 igår. Min karaktär svek mig men vi hade å andra sidan väldigt roligt :)
 
Igårkväll kröp vi upp i soffan, tände ljus och tittade på "Allt för Sverige". Brukar ni se det? Det handlar om ett gäng amerikanare som kommer hit för att tävla om att få träffa sin svenska säkt. Har ni inte sett det kan jag varmt rekommendera er att göra det. 
 
Nu ska jag packa ihop mina saker och ta bilen till Malmö. För mig är det en kort vecka på jobbet då jag är ledig på fredag. Vi har en blivande 35-åring i huset och jag har planerat en överraskning i slutet av veckan. Ha en fin dag allla!
 
 
 
3 kommentarer
paulina

hoppas dagen har varit bra. kram

Svar: Tack den var bra! Å grattis till er lilla krabat :)
House of Em

Sandra

Det spontana brukar vara det som är trevligast ;-)

min man kollar på "allt för Sverige" jag halvkikar jämte och kollar bloggar hehe

Kram Sandra

Svar: Ja visst är det så! Man behöver inte planera allt :) Då har du lite koll på programmet iaf. Det är ett bra blogg/söndags program. Det räcker med ett öga ;) Kram
House of Em

Anna Sofia

Sitter bänkad framför Allt för Sverige varje år! Så roligt att se :D

Svar: Ja visst är det! Detta året var det ju med en kändis också. Synd att hennes vistelse blev så kort bara :)
House of Em