Sängkläder hos Ellos

      
    
 
 
 
1. Tvättat lin, blåsvart och linnebeige fr 799:- 2. Påslakansett i satin, blåsvart fr 399:-
3. Percale av ekologisk bomull, mönstrad fr  299:- 4. Bomullspercale, mörkgrå fr 599:-
 
Finns det något mysigare än att krypa ner i en nybäddade säng fullt med kuddar och täcken i härliga material? Ellos har de senare åren verkligen "hottat" upp sig, både vad gällande kläder och inredning. Överst på min önskelista står påsklansettet i linne, gärna i grått eller beige, men om jag hade fått önska mer än en gång hade jag givetvis tagit allihopa! 
 
Färger som ligger nära vår natur, tex brunt och beige är fint i ett sovrum, men även ljusa rogivande toner som blått, grått och grönt är vackert. För mig, och även enligt Feng Shui, är det viktigt att sovrmmet är rofyllt och därför ska man helst undvika alltför starka och intensiva färger. Däremot kan detaljer i rött/cerise eller rosa förstärka passionen och det vill man ju såklart ha i ett sovrum =)
 
 
 
Ellos Feng Shui Inredning Sovrum
3 kommentarer
Emma

Hej! :)
Bra blogg!

Gå gärna in på min blogg och läs om min graviditet, tankar kring det och allt som här där till! :)

http://nouw.com/bolmgren

Svar: Hej! Jag ska gå in och "hälsa på" :) Ha en fin kväll!
HOUSE of EM

Sanna | Beauty & Bride

Så himla fina textilier verkligen :)

Svar: Och dessutom till hyfsade priser. Det är bra det ;)
HOUSE of EM

Elena

Nu ligger länkningen till din blogg ute! :)

Svar: Jag märkte det, genast sköt besökarantalet i höjden :) tack du! Kram
HOUSE of EM