Bortglömda badrum

 
 
 
Idag var vi på IKEA. Vårt främsta mål var en TV men jag hade redan skrivt upp lite småsaker på listan så som ljus och förvaringskorgar till badrummet. Imorgon tänkte jag nämligen rensa badrumsskåpen och göra fint på hyllorna så det ser ut som vilket annat rum som helst. Badrummet är ju annars ett rum som lätt glöms bort.
 
Bilderna ovan har jag valt som inspiration. Det är nödvändigtvis inte de finaste badrummen jag hittade på Pinterest men det är rum som passar vår nuvarande stil ganska väl. Jag tog en "före bild" idag så jag ska förhoppingsvis kunna visa er imorgon hur lite som behövs för att göra ett badrum lite trevligare! =)
 
Nu kära vänner ska jag se till att kolla på ett avsnitt av Greys och sedan blir det nog sängen. En tidig lördag för mig men då är jag pigg och glad imorgon! Hoppas er lördag har varit underbar och att ni kunnat njuta av det fina höstvädret!
Badrum Inredning
1 kommentar
jannice lindell

å,vad snyggt med svart!! måste ta en sväng på ikea ser jag :)

Svar: Ja eller hur är det! Lite grönt (växter tex) och lite doftljus och korgar så är man hemma :)
HOUSE of EM