En ljusare höst

 
 
 
Idag är hösten tillbaka med duggregn och kyla. Vi blev väldigt bortskämda med sol och värme igår så jag antar att det var dax att gå tillbaka till där vi ska vara =)
 
I lördags köpte jag denna bedårande lilla ljusstaken i mässing. Den gifter sig perfekt mot vårt annars väldigt grå/vit/svarta hem. Den bryter av och ger värme till inredningen. Nu ska jag bara byta ut textilierna också, gärna till brunt, kamel eller kanske åt det roströda eller gamellilla hållet. Tyvärr är jag lite mesig med färg men jag får försöka tuffa till mig lite. Hur gör ni för att vinterbona era hem? =)
 
 
 
 
 
Inredning mässing mässingsljusstakte
6 kommentarer
angelicasvarld.blogg.se

MEn så vacker!

Svar: Visst är den! :) Känner cravings efter fler ljusstakar i mässing så vi får väl se vad som följer med hem nästa gång från favoritbutiken :)
HOUSE of EM

Camilla

Superfin! :) När har vi tid att ses?

Svar: Tack! Ja snart hoppas jag! :) Jag kan alltid köra ner efter jobbet som sist, då har jag liksom redan kört halva vägen :) Eller ett glas vin på stan en kväll? =)
HOUSE of EM

Hanna Sahlqvist

Åh vilken super snygg :)
Kram Hanna!

Svar: Visst är den! Billig OCH snygg, det tycker vi om! :)
HOUSE of EM

Natalie Salazar

va mysigt att köra ett yoga pass :)

Svar: Perfekt efter en dag på jobbet! :)
HOUSE of EM

camilla

Tycker att vi får göra båda sakerna snart! :-)

Svar: Ja det är klart, varför bara göra en av sakerna! Jag håller med dig :) Du får komma till mig en dag också! :)
HOUSE of EM

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Jätte fin! Man får helt enkelt fylla hemmet med en massa ljus för att försöka göra det bästa av hösten. Och mörkret.

Svar: Precis! Å det är ju rätt mysigt :)
HOUSE of EM