Eukalyptus- den perfekta energihöjaren

 
 
 
 

Visst är eukalyptusen fantastisk? Jag älskar den sköna tonen av silvergrå som enkelt pryder hemmet. Man kan ha den i en vas, en kruka eller som bordsdekoration. Den perfekta energihöjaren i ett hem, om du frågar mig!
 
Sitter för tillfället på jobbet och sörplar i mig varmt te med honung. Jag nyser och snorar om vartannat så jag är glad jag snart ska raka vägen hem och slänga mig i soffan. M har åkt till London så jag är hemma själv i två dagar. På fredag ska jag dock ansluta så jag hoppas innerligt att jag känner mig piggare tills dess. Kanske kan den brittiska luften få mig att friskna till. Hur har ni det idag kära läsare?
 
 
Eukalyptus Inredning blommor
9 kommentarer
Natalie Salazar

riktigt fint :)

Svar: visst är den det! underbar i bröllopsbuketter också :)
HOUSE of EM

Emma Engström

Men så himla fint!

Svar: visst är den! ett tips på helgbuketten ;)
HOUSE of EM

Angelica Bengtsson

otroligt fint!!

Svar: enkel men vacker :)
HOUSE of EM

paulina

ååh vad fint! inte tänkt på eukalyptus, men otroligt fint! vart kan man hitta och köpa hem?

Svar: det är super enkelt att pynta med eukalyptus! man kan även göra superfina buketter med hortensia tex eller hyacinter nu till julen :) det finns att köpa i blomsterbutiker och ibland även på torget. det kan vara "säsong" på snittblomman så det kanske kan vara svårare att få tag på dem vissa tider på året. men nu bör du hitta :)
HOUSE of EM

Hanna Sahlqvist

Måste verkligen hålla med dig, den växten är ju såå himla fin :D
Kram Hanna!

Svar: ja, och den fungerar att ha överallt :) kram
HOUSE of EM

sara

Så fint, måste nog köpa hem det till helgen! :)

Svar: det tycker jag att du ska göra! :)
HOUSE of EM

starsinlife.blogg.se

Vad fint!

Svar: och de doftar gott också :)
HOUSE of EM

corneliaeriksson.blogg.se

Älskar dessa gröna blad, så himla fina!

Svar: Verkligen en fin färg :)
HOUSE of EM

Fröken M

Jätte vacker och det är faktiskt en växt som jag aldrig tänkt på att man kan använda som blomma och inredning ens !
Att dom luktar jag vet jag dock sedan innan :)

Svar: Det är kanske inte den "vanligaste" växten att inreda med, men den börjar nog hitta in allt mer i hemmen. Superfin är den iaf! :)
HOUSE of EM