Event i Köpenhamn

      
 
 
 
 
 
 
Igår var jag och mina kollegor på ett event i Köpenhamn. Det var Tivoli Hotel & Congress som stod för värdskapet tillsammans med deras partners och våra leverantörer. Det bjöds friskt på såväl skumpa och mat som på exklusiva rundvisningar och finfina priser. Totalt delade dem nog ut 15 priser i form av flygbiljetter, hotellöverattningar och bilhyror. Tyvärr vann jag inget denna kväll men vad gör det när man får träffa alla dessa underbara människor från hela världen? Dessutom smakade maten gudomligt och vinet lika så, om än jag inte drack så mycket. Jag skulle ju köra hem. På det stora hela var det en super trevlig kväll och jag kan varmt rekommendra er att bo på hotellet om ni är i Köpenhamn. För er som är inredningsintresserade så finns det massor med snygga och häftiga inredningsdetaljer. Tummen upp för Köpenhamn, Tivoli Hotel och alla underbara branschkollegor!
 
Just nu sitter jag med en kopp kaffe vid köksbordet och inväntar min andra hälft som varit ute med sina kollegor. Tanken var att vi skulle laga pizza ikväll men det börjar bli rätt sent. Å andra sidan är det fredag så det gör kanske inte så mycket. Vi kan avnjuta den medan vi tittar på Mr Robot, vår favoritserie som går på fredagar klockan 22. Vad har ni för er ikväll?
 
 
3 kommentarer
Suss

Låter som ett spännande event och mycket gott bjöds det visst på.
Bilderna hos mig idag är från sonens lägenhet ;)

Svar: Jodå, det brukar vara generöst på event som dessa! Jag såg efteråt att det var din sons lägenhet, men det var så dax att ändra kommentaren då ;) Ha en fortsatt trevlig helg!
HOUSE of EM

bia

Tack för titten!...kul att du kikade in ;)
Här har vi sett på Idol...det kan man ju inte missa!!
Ha en fin kväll !!
Kram bia

Svar: Jag ser aldrig Idol numera. Förr innebar fredagar tacos och Idol men jag har liksom kommit ur det lite grann :) Ha en fortsatt fin helg! Kram
HOUSE of EM

Amanda Jona [SPONTAN]

Men nej så roligt! :)

Svar: Det är kul med lite trevligheter även på vardagarna :)
HOUSE of EM