Fuck Cancer

 
Återigen sitter jag här och snyftar i soffan. Kanske beror det på alla fruktansvärda historier jag får höra ikväll. Kanske beror det på alla gamla minnen som kommer upp. Kanske, t r o l i g t v i s, beror det på båda. Cancer är en fruktansvärd sjukdom och jag blir så irriterande arg när jag tänker på all skit den orsakar. Jag uppmanar er alla att sätta er i soffan, ta fram nässdukarna och titta på årets cancergala. Jag uppmanar er alla att bli månadsgivare, köpa rosa bandet eller någon utav de fantastiska lyktor som finns. Tillsammans ska denna j*vla cancern utrotas! Ikväll skänker jag extra mycket för alla drabbade där ute och till minne av min mamma <3
 
F u c k  c a n c e r.
4 kommentarer
angelicasvarld.blogg.se

Ja FUCK CANCER!!

Svar: <3
HOUSE of EM

Sara Ekman

Fuck cancer!

Svar: <3
HOUSE of EM

ISA

jag missade ju detta pga ingen tv, men antar det var VÄLDIGT känslofyllt. Kram!

Svar: Alltid lika hemskt att titta på men samtidigt så underbart att se hur långt forskningen har kommit. Det är så många därute som överlevt tack vare alla våra donationer <3 Kram
HOUSE of EM

Pauline

fina lyktor, sånna skulle jag vilja ha! hatar cancer har förlorat så många :(

Svar: Lyktor kan man aldrig få för många av. Underbart att pengarna går till något bra! Har du sett alla majalyktor? Det kommer bara fler och fler och de är fantastiskt fina! :) Ja, fuck cancer =( Kram
HOUSE of EM