Nytt från Body Shop

 
 
 
Förra veckan skulle jag in på Body Shop och köpa ny ansiktspeeling. Eftersom jag visste precis vad jag ville ha gick jag direkt bort till hyllan med peelingen och sedan vidare mot kassan. På vägen stannade jag till och fick se en förpackning jag kände igen från bloggar jag brukar läsa. Det var en s.k Twin-Ball, ansiktsmasserare, som man använder i ansiktet för att öka blodcirkualtionen. Jag povade den på armen och tyckte det kändes oerhört skönt när den rullade med ett lätt tryck över mina ömma muskler. Att den egentligen ska användas i ansiktet tänkte jag inte så mycket på då så jag slog till. Först idag använde jag den i ansiktet efter att jag skrubbat och smörjt in mig. De silvriga kulorna pressar och masserar huden och man känner hur blodcirculationen riktigt kommer igång. Den sägs förbättra huden elasticitet och minska intrycket av rynkor. Än så länge är jag förskonad från rynkorna men det är bara en tidsfråga innan de börjar ge sig till känna. Man är ju inte 20 längre så det gäller att förebygga så gott man kan! =)
 
Vad har ni annars haft för er idag då? Jag hade helt glömt bort att vi skulle fika hos M:s syster idag så mina planer om att fixa i badrummet gick i stöpet. Som tur är kommer det fler dagar! =) 
 
 
 
Bodyshop Skönhet Twinball
2 kommentarer
Sanna | Beauty & Bride

Oj, spännande! Detta skulle jag gärna prova, det är spännande vad en kan göra utan att tillföra produkt till huden :)

Svar: ja det ska bli spännande att se resultatet ;)
HOUSE of EM

Natalie Salazar

vilken häftig grej :) hoppas att den funkar :D

Svar: Det går som en klocka nu. Puh! :)
HOUSE of EM