Planering

 
 
God morgon lördag! Idag vaknade vi upp till snö och solsken. Även om ena halvan av himlen är mörk så lyckades några strålar hitta in i sovrummet. Jag längtar dock efter våren så vi kan ta på oss skinnjackorna och ballerinaskorna.
 
Ikväll kommer Henriette hem till oss. Planen är att äta thaimat, titta på "Fifty Shades of Grey", dricka vin och planera vår 30-års resa. Åå, vad det är roligt att klura ut vart man ska åka och vad man ska göra! Förra året planerade jag och Bettan en tågtur längst Italienska och Franska rivieran. Det var nog den bästa resan jag varit på! Man behöver inte åka långt eller vara borta en månad. Europa (och Sverige också för den delen) har så otroligt mycket att erbjuda. Jag hoppas bara att min förkylning lägger sig lite. Just nu består jag mest av en massa snor och har hosta och huvudärk. Lite piller och en promenad ner till torget för inköp av blommor gör nog susen!
 
 
Resa Sovrum planering solsken
9 kommentarer
Days by Johanna

Låter som du kommer få en kanon kväll :)

Vi skall göra klart på framsidan, genom lägg marksten så Eriks bil kan stå där och så skall vi sätta upp staket och skylt till soptunnorna. Sen har vi ett träd och en buske som skall bort :) Det är planen, men det kan mycket väl ske mer haha. Ja lekstugan skall med målas om från gul till grå :)

Svar: Ni har ju en massa planer. Vad roligt! :)
House of Em

bia

Så himla kul att resa...vi reser varje år någonstans i Europa...har inte bestämt något ännu...tänkte åka till Cap Verde, men det blir tyvärr inget av det...men det kommer fler tåg/flyg, hihi...
Har du instagram ?....i så fall får du gärna besöka mej där...jag har adress bia_hag ;))...det var bara en undran ;))
Ha en fin mello kväll ;))
Kram

Svar: Visst är det underbart att resa! Cap Verde skulle jag också vilja åka till. Jag har varit väldigt mkt i Europa, men skulle gärna vilja åka lite längre snart. Har tex aldrig varit i USA eller Afrika (Egypten räknas inte har jag hört ;) ) Som du skrev, det kommer fler flyg :)
Jag har instagram emelyhahmo heter jag där. Jag följer dig :) Kram
House of Em

Jeanette

Åh vilka härliga bilder du bjuder på här i bloggen:)

Den filten ser sjukt mysig ut. Tycker mycket om inredning och ser fram emot att följa din blogg nu.

Svar: Tack, vad glad jag blir! :)
Kikade in en rund på din sida också och tycker du bjuder på en massa bra och fina tips! :)

Välkommen hit! Kram
House of Em

MADDISENJ.SE

Så fint du har det hemma!

Svar: tusen tack :)
House of Em

Amanda Forsman

Mysigt! :)

Svar: ja visst är det :) hoppas du haft en bra söndag!
House of Em

Erika

Åh bästa filmen ju :)

sv. Precis en sådan vi tänkt, en bänk nedanför sängen. Ser er här ovan, ser superfin ut :) Den du skickade var också jättefin, dock i fel färger och lite kort, men tusen tack för tips!Ska kolla in Furniture box, många som tipsar om den hemsidan :)

Svar: ja den var verkligen superbra. perfekt tjejfilm ;) hoppas ni hittar en bänk som passar :)
House of Em

Hanna Sahlqvist

Låter som en perfekt kväll, hoppas det var trevligt :)
Kramar från Hanna och ha en underbar alla hjärtans dag <3

Svar: det var en helt perfekt tjejkväll! och en resa är inplanerad , känns super! :) hoppas du har en mysig alla hjärtans dag! kramar
House of Em

Home2tiny

Mysigt att planera en resa. Hoppas du känner dig bättre idag. Kramisar Tina

Svar: en del av resan är planerandet. så himla roligt! :) idag mår jag mycket bättre tack! :) kram
House of Em

Netti Starby

Vad roligt att ni ska planera en resa :-D Kram

Svar: Planeringen är nästan lika rolig som resan! :) Kram
House of Em