30-årsfirande

 
I lördags firade vi denna donnans 30-årsdag. Som ni kanske minns så stod det i inbjudan att det skulle bli en överraskning på kvällen. Vi spekulerade vilt i vad det skulle kunna vara och det visade sig att vi hade helt rätt!
 
 
 
Det var bowling som stod på schemat! Vi var ca 12 personer, uppdelade i 4 lag. Vårt lag var kanske inte det bästa men roligt hade vi!
 
 
Och så en suddig bild på mig :) Jag mådde tyvärr inte helt bra men försökte hålla ställningarna så gott det gick!
 
 
Vår yngsta spelare, Wilhelm 1 år. Tänk att den bästa bilden jag kunde få var när han lekte med servetten :)
 
 
Det var en superrolig kväll men som tyvärr slutade med att vi fick gå hem direkt efter bowlingen. Jag hade känt mig lite konstig redan under dagen så vi valde att promenera hem istället för att gå vidare till festen. Nu vet jag att det inte var någon jättefest då Henriette själv gick på pencilin men det var klart tråkigt att inte kunna fira hela dagen med henne. 
 
Idag mår jag däremot mycket bättre och känner mig piggare och fräschare än någonsin! Igår vägde jag in mig på vår "Withings"- våg och laddade ner tillhörande app som ska ha koll på mina kalorier. Ikväll ska jag även köpa årskort på Friskis och gå på mitt första träningspass för i år. Jag är på gång och mer laddad än någonsin för ett hälsosamt år! Hänger ni med? :)
Bowling fest withings
3 kommentarer
Sanna | Beauty & Bride

Åh vad roligt med födelsedagsfirande, och stort att fylla 30! för min del står 25-årsdagen för dörren, lite drygt 3 veckor kvar tills dess :)

Svar: Det var min kompis som fyllde 30, jag har några månader kvar ;) jasså 25? ja men det är ju också lite speciellt. men tiden går, tyckte precis jag var 25 jag :)
House of Em

Netti Starby

Vad roligt och grattis i efterskott! Kram

Svar: det var min kompis som fyllde år. jag är bara 29 (än så länge) ;)kram
House of Em

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

va roligt :) synd att du inte mådde bra

Svar: Ja det var verkligen tråkigt. Men jag hade väldigt kul innan jag fick gå hem. Alltid något :)
House of Em