Midsommar 2016

 
 
 
Midsommar 2016 spenderades i Teckomatorp hemma hos Daniel och Elin. Vi träffades vid 14 och började dagen med jordgubbar och grädde på deras trädäck. Solen sken och humöret var på topp!
 
 
 
 
 
Därfefter blev det femkamp där vi tävlade mot varandra. Vi körde bla boule, pilkastning och pingis. Jag tyckte jag gjorde hyfsat ifrån mig men dessvärre räckte det inte hela vägen. Mellan varven satt vi i gräset, umgicks och bara njöt av tillvaron. Om ni undrar vad jag hade på mig så var det en vit klänning med fransar =)
 
 
 
 
 
 
 
Givetvis blev det traditionell midsommarmat med ägg, sill, potatis, dill och gräslök. Det blev även en och annan snaps innan vi gick in i huset och fortsatte kvällen. Vi tog några vändor salsa på köksgolvet, hade en och annan djupare diskussion och satt och lyssnade på åskovädret som drog in under natten.  
 
 
Årets midsommar blev otroligt lyckat! God mat och dryck, strålande sol och fantastiska människor. Precis så som det ska va! Hoppas ni alla hade en lika underbar dag som vi! 
 
Midsommar livet sommar
2 kommentarer
Pauline Hurtig

vad roligt och mysigt :)

Svar: Ja jag ska absolut inte klaga :)
House of Em

Ronja Therese

Såg härligt ut!

Svar: Tänk så mycket fint väder, fina vänner och god mat och dryck kan göra :)
House of Em