Sneak peak

 
 
Det är 1 juni och dryga 25 grader ute. Det är synd att klaga men just nu är jag så matt att jag inte ens orkar bege mig ut på en kvällspromenad. Istället sitter jag vid matbordet och letar inspiration till vardagsrummet. Som ni kanske minns så var vi på IKEA i helgen och köpte skåp. Dessa har vi monterat upp men vi väntar fortfarande på ben och knoppar. Enligt ett mail jag nyss fick så bör de levereras på fredag, i värsta fall tisdag. Jag är så spänd på hur det kommer bli och jag längtar tills jag kan börja göra i ordning! Ni har en liten "sneak peak" på översta bilden hur det ena skåpet ser ut samt vilka färger rummet ska få. Spännande :)
 
Inredning sneakpeak vardagsrum
3 kommentarer
Anna

Tycker det ser jättefint ut redan nu =)O gött att se att ni har lite värme i Sverige också =)

Svar: Hehe tack! Men bättre ska det blir! Ja här är supervarmt och skönt! Ofta kommer värmen lite senare här än tex i Wien men ja hoppas den är här för att stanna :) Förresten, den där chokladen, björnbär i choklad, låter väldigt spännande ;)
House of Em

bia

Hej !
Buddhan är sen ifjol och är köpt på Rusta !!
Tänkte ha den i trädgården, men den stannade inomhus i stället ;) Kram bia

Svar: Tycker den är supersnygg! Bara för att den är tänkt att ha utomhus behöver det ju inte betyda att man ska ha det :) Hoppas du haft en fin nationaldag! Kram
House of Em

Madeleines.se

Älskar det, så smidigt när man ju helst bara vill hänga utomhus :D

Svar: Precis! :) Hoppas du haft en härlig nationaldag. Kram
House of Em