Ta några djupa andetag

 
Äntligen säger jag bara! Äntligen är SAS strejken över! Denna otroliga skandal har gjort mig gråhårig. Att jobba på resebyrå i dessa tider kan jag lova är en mardröm. Jag har praktiskt taget levt på kontoret de senaste dygnen och hade jag inte vetat att det är semester om en vecka undrar jag om jag hade överlevt över huvudtaget. Nu låter jag otroligt bitter men man undrar ju hur dessa välbetalda människor tänker när de väljer att strejka. Tänk alla familjer som sparat ihop hela året för att nu få sina semesterdrömmar och fotbolls-EM-drömmar sönderslagna . Allt detta för att piloterna har fått en fis på tvären. Gah, var irriterad jag blir!
 
Men nog om det. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, ta några djupa andetag och lyssna på min nya meditaionsapp. Jag har inte varit så mycket för meditation tidigare men jag ska ge det en chans. Någon av er som brukar meditera?
meditation
3 kommentarer
Matilda Berlin

Guu så fint du har det! Riktigt drömmigt faktiskt =)

Svar: Vad gulligt, tack :)
House of Em

TantGlad

Förstår det är fullt upp på jobbet.

Ha nu en jättefin nu vecka!

Svar: Och tur man har semester nu så man kan vila upp sig :)
House of Em

Anna

Förstår att det måste varit ett hel*ete med strejken, tur att det fanns eldsjälar som du som fanns där för att hjälpa! Jag är ingen mediterare måste jag erkänna, kanske att jag borde ge det en chans?

Svar: Tack! Jag hoppas att det är uppskattat från våra kunden (men det tror jag iof :)) Jag är inte heller så mkt för meditation men jag har lovat mig själv att ge det en chans. Kanske man hittar något nytt, jag va ju inte så förtjust i yogan från början heller :)
House of Em