Höstrusk

 
 
Ikväll kommer en hälsning från ett blåsigt och regnigt Skåne. Jag har precis kurat ihop mig i soffan med datorn och ett glas rosé. Det var längesedan jag hade lyxen att få en hemmakväll helt utan krav och måsten. Som om detta inte vore nog är M iväg på födelsedagsfirande i Malmö så jag är dessutom ensam hemma. Normalt sätt är jag väldigt social och ogillar att vara själv men jag måste säga att ikväll njuter jag till fullo av mitt eget sällskap! Vad hittar ni på denna lördag?
 
 
vardagsrum
3 kommentarer
Mirre

Så mysigt det ser ut

Svar: Ja verkligen supermysigt! Lite egenlyx i höstrusket :)
House of Em

Lucy

va mysigt ^^ igår var vi iväg på kalas och sen spelades det bingo :)

Svar: Vag härligt! Bingolotto är en mysig sysselsättning! Speciellt när det är någon form av uppesittarkväll. Hoppas ni vann :)
House of Em

jenny%2520karlsson

ibland är det så skönt att vara själv och bara mysa och njuta av lugnet :)

Svar: Ja visst är det! Kanske man ska försöka sig på det lite oftare :)
House of Em